مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد

ساخت وبلاگ

 اواپراتور فریزر کنوود: آیتم دیگری که صدای غیرعادی یخچال فریزر کنوود را منجر می گردد، نمایندگی یخچال الجی در مشهد فساد موتور حرفه اوپراتور میباشد. همانطور که می دانید حرفه اواپراتور در باطن سردخانه جای‌دارد و مسئول کشیدن هوا از کویل‌های اواپراتور -زمانی که کمپروسور فعالیت می‌نماید- میباشد. در شکل فساد موتور رشته اوپراتور، صدای غیرعادی فریزر کنوود ، از سمت یخچال شنیده میشود ضمن آنکه فریزر کنوود سرد نمی شود و بازه فرصت یخ بستن آب هم زمان بر می شود.

سردخانه نوین کنوود
تعمیر: برای تعمیر این گزینه از صدای غیرعادی سردخانه کنوود ، فریزر را برای چندین ساعت در وضعیت بی سروصدا رها نمائید تا یخ‌های اواپراتور آن آب شوند. بعد از آب شدن، مجدد یخچال فریزر کنوود را پر‌نور فرمائید و اذن بدهید به اندازه کافی سرد خواهد شد. مجدداً اواپراتور را آنالیز فرمایید و ملاحظه کنید که آیا صدای غیرعادی فریزر کنوود مجدداً شنیده می‌شود یا این که نه. یخ زدن دوباره به‌این معناست که سیستم دیفراست وخیم گردیده و مستلزم تعمیر میباشد.
فساد و شکستگی پره‌های حرفه اوپراتور: یکی‌از دیگر مشکلاتی که باعث صدای غیرعادی فریزر کنوود می گردد فساد و شکستگی پره‌های رشته اواپراتور و نچرخیدن آزادانه‌ی شفت موتور میباشد.
تعمیر: در شکل وجود این اختلال می‌بایست تمام موتور حرفه و پره‌ها می بایست ردوبدل شوند. جهت عیب یابی برق فریزر کنوود را وصل فرمایید و طرز‌ی کارکرد موتور حرفه و پره‌ها را ببنید. پیشنهاد می‌گردد این عمل بوسیله کارشناسان تعمیر سردخانه کنوود صورت پذیرد.
فساد اساس‌ی محافظ موتور حرفه اواپراتور: مبنا‌های حفظ کننده موتور رشته اواپراتور یخچال فریزر کنوود ، برای جداگانه کردن موتور حرفه از براکت‌های اساس‌های نصب به خواسته کاهش نویز لرزش به کارگیری میگردد. یکی‌از عوارض صدای غیرعادی یخچال فریزر کنوود قادر است پوسیدگی و پاره گی همین شالوده‌ها باشد. پوسیدگی این شالوده ها باعث لرزش زیاد و ایجاد صدا می شود.
تعمیر: پوسیدگی اساس‌ی حفظ کننده موتور رشته اواپراتور‌ را چک فرمائید و در شکل فساد آن ها را بده بستان نمائید.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 12:16

در‌این‌صورت‌ در آغاز آب وارد غربال گردیده و بعداز آنجا وارد شیر برقی گردیده و از آنجا به سمت آبریز و یخساز هدایت می شود. استاندارد ارتفاع شلنگ آب در سردخانه، باتوجه به مارک سردخانه، معمولا قادر است متعدد باشد. نمایندگی یخچال الجی در مشهد در سردخانه‌های ساید ال جی ارتفاع شلنگ آب ساید بایستی کمتر از 6 متر بوده و اما می بایست مراقب باشید تا این شلنگ خم نشود. آبریز ساید بای ساید ال جی یخچال فریزر ساید میتواند دارنده مخزنی برای انباشت آب در درون سردخانه داشته باشد که دراین‌صورت آب پس از عبور از غربال وارد این مخزن می‌شود. چرا آبسردکن سردخانه ساید بای ساید آب خنک نمی‌دهد؟ سردخانه‌هایی که بی واسطه به شیر آب لوله کشی شهری وصل می شوند یک شلنگ ورودی آب دارا‌هستند که از یک طرف به شیر آب اتصال داراست و از طرف دیگر به شیر برقی فریزر، در‌این فریزر‌ها به ازای یک جام آب که از خروجی آبریز بیرون میشود، به اندازه یک استکان آب از درون شلنگ و لوله وارد فریزر میشود و زیرا همیشه آب در جریان میباشد و آب نو وارد سردخانه می‌گردد، پس طبیعی میباشد که آب خنک نمیشود. به همین عامل درین فریزر‌ها امکان گزینش یخ قرار داده شد‌ه‌است تا با قرار دادن قالب یخ در باطن استکان آب خنک گردد.

سردخانه‌های ساید برای خروجی آب و یخ ممکن میباشد تک پدال یا این که دو پدال باشند. در ساید بای سایدهای تک پدال، با کلید جداازهم ،آیتم آب و یخ تعیین می گردد.
چرا آبریز یخچال ساده آب خنک نمی‌دهد؟
دریخچال‌ فریزرهای نو، آب خیلی خنک نمی شود. چون قمقمه آب این یخچال فریزر‌ها به طور دوجداره پباده سازی گردیده تا سکو آب از 7 جايگاه خنک‌خیس نشود. پس در‌حالتی که یک پارچ آب بر روی طبقات یخچال فریزر قرار بدهید خنک‌خیس از آبی رنگ میباشد که از قمقمه بیرون میگردد.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 12:49

مبدا اساسی محصول ها ال جی کره جنوبی هست ولی نمیتوان دقیق خاطرنشان کرد محصول ها ال جی تشکیل داد کجاست نمایندگی یخچال الجی در مشهد چیزی که معین هست این هست که قطعات محصولات ال جی در مرز و بوم کره جنوبی ساخته میشود و در مرزو بوم های دیگر مانند چین ، مصر ، جمهوری اسلامی ایران ، مالزی ، ژاپن و … مونتاژ میشود . اما باز هم بیشتر محصولات آن در درون مملکت کره جنوبی ساخته و بسته بندی می گردد .
ال جی یک برند قدیمی است که که از قدیم الایام تا به کنون همگی با تولید ها آن آشنا می‌باشند . تولید ها اثاثیه خانگی ال جی بیشتر از سایر اسباب و اثاث آن معروف شده است و مورد به کارگیری همگان قرار گرفته است البته جالب هست بدانید که ال جی در مسئله تولید آسانسور نیز کار میکند . محصول ها ال جی را همگی می شناسیم اما آیا میدانید که محصول ها ال جی ساخت کجاست ؟ اشخاصی میگویند ال جی تشکیل داد کره است ، اشخاصی می‌گویند که تولیدات ال جی ساخت آلمان هست و عده ای نیز معتقدند که تولیدها اثاثیه خانگی و محصولات الکترونیکی آن نظیر موبایل ساخت ایران هست .
اما واقعا محصولات برند ال جی تشکیل داد کجاست ؟ در ادامه این نوشته‌ی علمی یار ما باشید تا با تاریخچه این برند و همچنین مبدا اصلی برند ال جی آشنا شوید . همچنین این که با قرائت این نوشته‌ی‌علمی میتوانید نحوه تشخیص محصول ها اصل از تقلبی ال جی را به راحتی تشخیص دهید .
تاریخچه ال جی
در رابطه با تاریخچه ال جی درصورتی که مراد باشید بدانید باید اذعان کرد که در صدر شرکت ال جی در سال 1947 با همین نام ولی با هدف ساخت لوازم بهداشتی و شیمیایی در کره جنوبی استارت به عمل کرد . پس از گذشت حدود 5 سال از آغاز فعالیت شرکت ال جی تحت مجموعه ای از آن با نام تجاری لاکی به صنعت اثاثیه پلاستیکی در کره جنوبی ورود کرد . خمیر دندان و لوله های PVC محصولات بعدی بودند که به تولیدات ال جی اضافه شدند .
با توسعه کار در گروه پلاستیک برند گلد استار به این موسسه اضافه شد و در نهایت در سال 1958 شرکت لاکی و گلد استار با یکدیگر ترکیب شده و برند لاکی گلد استار یا همان ال جی امروزی را ساختند . پس از آن با تمرکز بر روی تولیدات الکترونیکی ال جی الکترونیکس به وجود آمد که محصولاتی همچون رادیو ، تلویزیون ، مایکروفر و حتی تراکتور ساخت میکرد . هم اکنون متوجه شدید که تولیدها ال جی تشکیل داد کجاست ؟

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 13:33

ممکن میباشد شما نیز برای تنظیم یخچال دربین دو سبک دوقلو و ساید بای ساید، نمایندگی یخچال الجی در مشهد در گیر شک وتردید و شبهه گردیده باشید. با اعتنا به تجربه کسب گردیده به وسیله فروشندگان فریزر و سردخانه، اکثر مشتریان تفاوت های اصلی و اصلی دربین دو فریزر دوقلو و ساید بای ساید را نمی‌دانند. در فیض قبل از هر کاری برای تنظیم یخچال فریزر و یخچال فریزر موردنیاز میباشد تا با جزئیات تفاوت این دو نوع فریزر گوناگون آشنا باشید در واقع یخچالهای دوقلو فقط بعضی از تجهیزات ساید بای ساید ها را دارند که پیرو این مسئله نمی‌قدرت دقیقاً جزو سردخانه های ساید بای ساید قرارشان اعطا کرد. هرچند سردخانه ساید بای ساید فضای تعالی اشغال کرده و اکثرا برای خانواده های پرجمعیت سفارش می‌شوند.
در‌این فهرست به چک کلی دو نوع سردخانه فریز دو قلو و ساید بای ساید اشاره می گردد.
• فریزر دوقلو یا این که ساید بای ساید؟؟!
• معرفی سردخانه دوقلو
• مزایای یخچال دوقلو
• معایب فریزر دوقلو
• شناخت با یخچال های ساید بای ساید
• مزایای فریزر ساید بای ساید
• معایب یخچال ساید بای ساید
پس از گزینش یخچال طبق معیارهای خویش مایحتاج میباشد نکات کاربردی برای به کار گیری از سردخانه را بدانید تا در به کارگیری درست یخچال فریزر به صحت کار نمایید. شما با مراجعه به وبسایت فنی کارا میتوانید همه سرویس ها فنی ارائه گردیده به وسیله این مجموعه را ببینید. با کلیک بر روی 8 نکته کاربردی که می بایست برای استعمال از یخچال فریزر و یخچال فریزر بدانید می‌توانید به مقاله متبوع رجوع‌کنید و از محتوای مندرج سود کافی را ببرید.
یخچال دوقلو یا این که ساید بای ساید؟؟!
سردخانه های دو قلو نوعی مختلف از سردخانه ها میباشند. این تیم از یخچال فریزر ها با دقت به اینکه شباهت بسیار متعددی به یخچال فریزر های ساید بای ساید دارا‌هستند ولی از حیث تجهیزات خیلی پایینتر از یخپال های ساید بای ساید میباشند.
تصمیم گیری در‌این خصوص مستلزم فاکتورهایی میباشد که بهتر میباشد پیش از خرید به راهنمای خرید فریزر مطلوب در تارنما فنی کارا مراجعه نمایید. تجربه بدست آمده در سال ها عمل در موضوع مشورت به مشتریان برای تصمیم گیری تعیین در بین دو نوع فریزر ساید بای ساید و یا این که دوقلو، میتوانیم به موارد ذیل برای سهولت گزینش شما اشاره کنیم.
درصورتی که برای خرید جهیزیه به مرکزها اسباب خانگی مراجعه نموده اید، بهتر میباشد که خرید یخچال خویش را تا مجال تعیین خانه مطلوب به تعویق بیندازید. البته در صورتیکه در تنظیم اسباب و اثاث خویش شتاب دارید، توصیه می‌کنیم یخچال ساید بای ساید ۲۸ فوت پباده سازی شد‌ه‌است خریداری نمائید. انگیزه آن میباشد که در اکثر وقت ها سوئیت ها کابینت ها را بر طبق فریزر ساید بای ساید پباده سازی می نمایند.
البته در حالتی که از حیث مکان کابینت دستتان گشوده بوده و محدودیتی ندارید می‌توانید در بین دوقلو و ساید بای ساید با در لحاظ به دست آوردن خصوصیت‌های هرکدام گزینش آیتم عشق و علاقه خویش را داشته باشید. معمولا فضای موردنیاز برای فریزر دوقلو ۱۲۵ سانتی متر و برای سایدبایساید ۹۵ سانتیمتر میباشد.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:23

یکی‌از دیگر از قطعاتی که فساد آن می تواند انگیزه گرم بودن درون یخچال فریزر شما گردد نمایندگی یخچال الجی در مشهد ترموستات میباشد. ترموستات وظیفه اندازه‌گیری دمای گوشه و کنار داخلی فریزر و در دست گرفتن آن مبنی بر دمای متبوع مخاطب را دارا است فساد ترموستات منجر تشخیص خطا دمای اطراف و عدم آغاز به عمل فرایند خنک سازی هوا در یخچال فریزر شود. ازآنجاکه با فساد ترموستات، موتور سردخانه پر‌نور نخواهد شد، دمای دور و اطراف سردخانه به‌سرعت ارتقا پیدا می‌نماید. لذا تعمیر فوری و به موقع این قطعه اهمیت متعددی دارااست اختلال در سیستم دیفراست وجود برفک در باطن یچخال می تواند دمای داخلی فریزر را تا حد متعددی کاهش داده و سبب هدر رفتن انرژی گردد. سیستم دیفراست می تواند از وجود برفک در دور و اطراف داخلی یخچال فریزر دوری نماید. با این درحال حاضر ممکن میباشد در انتهای کابین و پشت کاور یخچال فریزر، برفک‌های کوچکی ایجاد شوند که فرآیند خنک سازی را با ایراد روبرو نماید.

فساد هرکدام از قطعات سیستم دیفراست مانند سنسور ، المنت، پیروزی و ترموفیوز میتواند سبب ساز به ایجاد مخفیانه برفک و ارتقا دمای داخلی فریزر گردد.

فساد دمپر
در‌صورتی‌که یخچال شما به یکدیگر متصل می باشند، احتمالا انگیزه گرم بودن درون یخچال فریزر شما به فساد دمپر بازمی‌شود. دمپر قطعه‌ای با موتور و یک‌سری پره میباشد که صرفا در مواقع اضطراری استارت به عمل می‌نماید. این قطعه وظیفه دارااست که در هنگام بالا رفتن ناگهانی دمای یخچال فریزر، هوای سرد سردخانه را به سردخانه منتقل نماید.
دمپر به طور یکسره عمل نمی‌نماید و با وصال دمای داخلی یخچال فریزر به ترازو تهیه و تنظیم گردیده، از عمل بازخواهد ایستاد. از‌آن‌جا‌که تعمیر این قطعهنیاز به داده ها و ابزار تخصصی دارااست توصیه می کنیم از یک تکنسین با تجربه امداد بگیرید.

وجود اختلال در موفقیت الکترونیکی اساسی
پیروزی اساسی سردخانه، وظیفه رئیس کلیه کار‌ها را بر عهده دارااست. این قطعه از روش اتصالات الکترونیکی که به آحاد قطعات فریزر دارااست می تواند فرمان استارت به عمل و نقطه پایان آن را ارسال نماید. فساد پیروزی به معنای فعالیت نکردن مغز سیستم میباشد که علی‌رغم سلامت بودن همگی قطعات، هیچ‌یک کارکشته به عمل کردن نیستند.
در‌این وضعیت انگیزه گرم بودن درون فریزر، فساد پیروزی میباشد. چون دمای فعلی یخچال فریزر فراتر از دمای تهیه و تنظیم شد‌ه‌است بوسیله مخاطب میباشد ولی هیچ‌سیرتکامل دستوری جهت پر‌نور شدن موتور یا این که کمپرسور داده نمی شود.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 211 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:39

نمایندگی تعمیرات ال جی خدمت به جهت این که از تکنسین ها و همینطور تعمیرکاران با تجربه ای شامل است نمایندگی یخچال الجی در مشهد توانسته میباشد همه مشکلاتی که ممکن میباشد برای یخچال فریزر های ال جی به وجود بیاید را شناسایی و همینطور راه‌حل های قابل قبولی برای آنها ارائه نمایند. بایستی بگوییم که به احتمال بسیار زیاد خلل دستگاه شما ممکن میباشد یک کدام از این ایرادات معرفی گردیده باشد ایراد در سرمایش و یا این که نداشتن تعادل برای سرمایش به عنوان مثال درد سرهایی که برای تولیدها ال جی ممکن میباشد چهره دهد تلاش آنها در ساخت‌و‌ساز سرمایش و یا این که سرمایش منظم و صحیح میباشد.
• علل عدم وجود سوز و سرما در یخچال فریزر ال جی
• انگیزه مهم که سردخانه ال جی سوزوسرما نمی دهد.
• چاره های مطلوب برای از فی مابین بردن خلل سرمایش دستگاه ال جی
• انگیزه این که نصیب بالایی دستگاه سرد نمیشود چه میباشد؟
• فاسد شدن غذاها در سردخانه
ساخت و ساز نشدن سرمایش به جهت های مختلفی رابطه داراست که محتمل ترین آنها قادر است وجود نداشتن دیفراست مطلوب، ارور حسگر های دمایی، وجود نقص‌ در بخش سیکل سرمایش دستگاه، عمل نکردن صحیح حرفه یا این که کمپرسور باشد.
نکته: هنگامی که یخچال فریزر برای شما off را اکران دهد می بایست بدانید که فریزر در موقعیت نمایشی قراردارد و زیرا سکوت میباشد نباید انتظار پر‌نور بودن کمپرسور آن را داشته باشید. برای این که یخچال فریزر ال جی را از حالت فوق بیرون نمائید باید، کلید در اختیار گرفتن دما را فشار دهید و آن را نگه دارید. بعداز این فعالیت بایستی کلید سرمایش به طور سریع را به طور سه توشه پی درپی فشار داده و آن را نگه دارید.
ممکن میباشد با اجرا فرآیند فوق مشکل یخچال فریزر شما برطرف نشود در اینصورت می‌توانید با نمایندگی تعمیرات ال جی خدمت تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت تکنسین ها و تعمیرکاران این نمایندگی به محل اعزام شوند و نسبت به از میان بردن اختلال دستگاه شما مبادرت نمایند. اشخاص در شکل نداشتن تجربه و مهارت بهتر میباشد از هر سیرتکامل مبادرت ناشیانه دوری نمایند.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 12:34

موتور یا این که کمپرسور یخچال فریزر، مثلا قطعات اصلی فریزر می باشد نمایندگی یخچال الجی در مشهد که به طوری کوشش کلی این دستگاه را در دست گرفتن می نماید. این قطعه بر اثر عواملی همانند نوسانات برق یا این که ضربه و آلودگی در گیر خلل گردیده و صحیح عمل نمی نماید. درصورتی که موتور به هر دلیلی صحیح فعالیت نکند، می بایست درانتظار بروز اختلالات دورازشوخی در کارایی یخچال فریزر باشید. فساد موتور معمولا قابل تعمیر میباشد البته چنانچه این قطعه از عمل بیفتد، قابلیت و امکان ترمیم آن وجود نخواهد داشت آیا تعمیر موتور سردخانه قابلیت پذیر میباشد؟ اکنون که با جزئیات فراگیری بده بستان موتور فریزر آشنا شدید، بد وجود ندارد بدانید که مدام هم نیاز به ردوبدل این قطعه وجود ندارد. گهگاه شدت زخم دیدگی زیاد وجود ندارد و به راحتی می قدرت موتور را تعمیر کرد. برای که بدانیم آیا قابلیت و امکان تعمیر موتور فریزر وجود دارااست یا این که خیر، بایستی قسمت های متعدد این قطعه را گزینه چک در اختیار بگذاریم. یکی‌از شایع ترین ایرادهایی که موتور یا این که کمپرسور را مشغول کرده و کوشش آن را مختل می نماید، اتوماتیک نکردن یخچال فریزر میباشد. دراین‌صورت کمپرسور به طور مداوم فعالیت کرده و هیچ سرمایی ساخت نمی نماید. در فیض اختلالی در مسیر گردش گاز ساخت‌و‌ساز گردیده و چرخش گاز به صحت شکل نخواهد گرفت.
غیر طبیعی بودن صدای سردخانه نیز قادر است ناشی از وجود خلل در کمپرسور یا این که به عبارتی موتور باشد. گهگاه هم ممکن میباشد که کمپرسور به طور معمولی فعالیت نماید، البته هیچ میزانی از سوز و سرما در یخچال فریزر ساخت و ساز نگردد. براین اساس می بایست ذکر کرد که اکثر وقت ها اشتباهات موتور به راحتی قابل تشخیص بوده و می قدرت با شناسایی به موقع آن ها، هرچه سریع خیس فرایند ترمیم را استارت نمود. معمولا در‌این موقعیت زخم دیدگی موتور سردخانه چندان شدید وجود ندارد و می قدرت این قطعه را تعمیر کرد.
پروسه ردوبدل موتور سردخانه
برای ردوبدل موتور سردخانه، می بایست به ترتیب پایین کار فرمائید:
1- اولیه بایستی یک موتور نو متناسب با سبک سردخانه تان خریداری فرمایید. اعتنا نمایید که موتور با خصوصیات فریزر (گنجایش، قدرت مصرفی و …) هم خوانی بدون نقص داشته باشد.
2- مرحله بعدی مرتبط با مفتوح کردن موتور دیرین میباشد که بایستی با احتیاط صورت پذیرد.
3- کابل ها و اتصالات کمپرسور یخچال فریزر تان را با تمرکز و با به کارگیری از ابزار منحصر گشوده فرمائید.
4- در چهار‌مین مرحله ردوبدل موتور فریزر ، بایستی کمپرسور نو را نصب فرمائید.
5- بعد از نصب موتور تازه، اساس های آن را تماما سفت نمائید.
6- عایق های منحصربه‌فرد را به طور صحیح جا گذاری فرمائید.
7- شارژ گاز یخچال فریزر را به طور بی نقص اجرا دهید.
8- شالوده های موتور را بررسی کرده و مطمئن گردید که به صدق نصب گردیده و وارفته نیستند. (وا رفته بودن اساس ها باعث به صدا دادن یخچال فریزر در هنگام عمل گردد)

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 12:35

حاد شدن قطره‌چکان فریزر یک کدام از مواقعی که در سردخانه‌های متفاوت فیس می دهد نمایندگی یخچال الجی در مشهد حاد شدن قطره‌چکان سردخانه می باشد. قطره‌چکان فریزر وسیله‌ای می باشد که رطوبت یخچال فریزر را جذب می‌نماید و با سرد کردن آن، خویش نیز به یخچال فریزر در سرد کردن هوا امداد می‌نماید. در حالتی‌که این وسیله مبتلا فساد خواهد شد، رطوبت در فضای باطن یخچال فریزر را فرامی‌گیرد و در درازمدت سبب بوی بد می شود. برای اینکه بدانید اختلال بوی بد یخچال فریزر شما این گزینه میباشد، کافی میباشد سینه یخچال فریزر که برای قطره‌چکان میباشد را پیدا فرمایید. سینه را از یخچال فریزر خارج بیاورید و آن‌گاه با آب بشورید. به همین راحتی میتوانید این نقص‌ را رفع نمایید.
برای رفع بوی بد یخچال فریزر بی سروصدا چه می بایست کرد؟
برای رفع بوی بد یخچال فریزر خموشی کافی میباشد که طرز نظافت کردن آن را خاطر بگیرید. نخست محتویات درونی سردخانه را خالی فرمائید. بعد کل سردخانه را خوب پاک نمائید. هم اکنون نوبت رفع بوی بد میباشد همت نمائید از موادی که به بوی آن عشق و علاقه دارید و جاذب بوی دور و اطراف میباشند، استعمال نمائید. موادی مانند جوش‌شیرین، لیموترش، قهوه و… را می‌قدرت بهره مند شد. یک کدام از این مواد را تعیین کرده و در نقاط مختلفی از سردخانه قرار دهید. بعد از تکرار این عمل بوی بد رفع گردیده و بوی خوشی مکان آن را خواهد گرفت.
پیشگیری از ساخت بوی بد فریزر
برای دوری از ساخت و ساز بوی بد سردخانه می بایست فعالیت هایی را ایفا دهید. او‌لین آیتم این میباشد که مواد غذایی را در ظروف دربسته نگه‌داری فرمائید. هیچ‌وقت فریزر را بیش تر از ۷۲ ساعت بی سر و صدا نگه ندارید. رفع بوی بد سردخانه سکوت هم عمل چندان رنج وجود ندارد؛ البته برای خودداری از ساخت‌و‌ساز بوی بد در یخچال فریزر یک کدام از کاره‌ای اصلی این میباشد که فریزر، بیش تر از ۳ روز سکوت نباشد. پر‌نور ماندن سردخانه آسیبی به آن نمی‌زند و حتی‌د‌ر حین سفر‌های خویش می توانید آن را پر‌نور نگه‌دارید. تحت یا این که پشت سردخانه را خوب پاک فرمایید. برخی اوقات مواد غذایی ذیل یا این که کنار سردخانه ریخته میگردند و می تواند منشأ ساخت و ساز بوی بد سردخانه باشد.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 12:46

سیر تکامل پباده سازی فریزر ها را اینجا مطالعه نمایید نمایندگی یخچال الجی در مشهد نسبتاً پباده سازی همه سردخانه های ال جی شبیه به هم و منحصربه‌فرد به سردخانه های ال جی میباشد. به صورتی که صرفا با یک توشه دیدن هرکدام از سردخانه های این شرکت فریزر های دیگر آن را نیز خواهید آشنایی. علاوه بر این خلاقیت این شرکت در ایجاد کرد درب پنجم برای یخچال فریزر های 4 درب و یا این که درب سوم برای فریزر های 2 درب، زیبایی فریزر ها را دو چندان کرده است. این درب را که دسترسی به تعداد متعددی از قفسه ها را مهیا آورده و به کاهش مصرف انرژی در کنار خوشگل خیس ساختن فریزر نیز یاری می نماید، ال جی Door In Door نامیده میباشد.
در مقابل، شرکت الجی پباده سازی های متفاوتی را برای فریزر های گوناگون خویش در حیث گرفته میباشد، و به مراد رقابت با شرکت ال جی این شرکت درب توشه سردخانه های خویش را با اندازه ای بزرگتر و به طور تک تک قد بر روی درب یخچال فریزر در برخی از فریزر های ساید بای ساید قرار داده میباشد. این درب را که به یک ورقه ی فلزی Metal Cooling جهت سرمایش سریعتر نیز مجهز گشته میباشد، الجی درب توشه ویترینی نامیده میباشد.
علاوه بر مفاد بالا شرکت ال جی پا پیش خیس نهاده و درب توشه بعضا از سردخانه های خویش را به قابلیتی به اسم Inasta View مجهز نموده است که‌این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد که حتی سوای مفتوح کردن درب توشه نیز از جانور باطن فریزر باخبر شوید.
روی هم رفته هر دو شرکت یخچال فریزر هایی بسیار زیبایی را ساخت‌و‌ساز می کنند. البته تحریم های جاری ساختن گردیده بر میهن و توان خرید تحت عموم، ورود سردخانه های زیباتر الجی به کشور‌ایران را کمتر کرده است، براین اساس می قدرت سود گرفت که پباده سازی سردخانه های ال جی نسبت به الجی زیباتر و آپ دیت خیس میباشد.

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 12:57

بستن صحیح درب یخچال فریزر ال جی دراین باره از تندرست بودن لاستیک بدور درب یخچال فریزر مطمئن گردید نمایندگی یخچال الجی در مشهد همینطور اعتنا نمائید که درب یخچال فریزر به راحتی بسته می‌شود یا این که نه. در صورتی با رنج بسته میشود مورد نیاز میباشد کشوهای باطن فریزر را محاسبه نمائید. ممکن میباشد کشوها بازدارنده از صحیح مسدود شدن درب فریزر خواهد شد. همینطور عملکرد نمائید هرگز طبقات سردخانه را بیش تر از حد لبریز نکنید زیرا عامل اساسی بسته نشدن درب فریزر نا مرتب بودن محتویات درون یخچال فریزر میباشد که میتواند انگیزه سوزوسرما نداشتن فریزر ال جی نیز باشد بستن درست درب یخچال فریزر ال جی
کشوهای یخچال را گشوده فرمایید و مجددن ببندید و مطمئن گردید که مسافت ای در میان درب سردخانه و لاستیک بدور درب سردخانه باقی نمی ماند و درب سردخانه به صدق بسته میشود.
4- چنانچه لاستیک بدور درب های یخچال فریزر ال جی به صحت فعالیت نماید بایستی دستگاه تراز باشد.
لاستیک به دور درب یخچال فریزر
در این زمینه تراز دستگاه را در محور افقی و هم در محور عمودی آنالیز نمایید. در شکل عدم تراز دستگاه ممکن میباشد انگیزه سوز و سرما نداشتن فریزر ال جی به‌این عامل باشد.
5- دراین باره ممکن میباشد انگیزه نرمی مواد غذایی باطن یخچال فریزر به خیال و خاطر ایفا سیکل برفک زدایی یا این که دیفراست باشد که به طور خود کار ایفا میگیرد و هیچگونه مشکلی برای یخچال فریزر ندارد.
مراحل دیفراست در سردخانه ال جی
به محض نقطه پايان روند برفک زدایی یا این که دیفراست دمای فریزر به موقعیت اول خویش بر میشود و مجددا سرمای یخچال فریزر برطرف میگردد.
6-موقع به دست آوردن یخچال فریزر ال جی، تنطیمات دیسپلی(Display) را از وضعیت OFF بیرون نمایید.
پیکربندی دیسپلی یخچال فریزر ال جی
شاید در دکان چشم باشید که سردخانه پر‌نور میباشد ولی هیچگونه سرمایی ندارد. برهان این دستور وجود پیکربندی هاصی میباشد که برای سردخانه در حیث گرفته گردیده است. موقع به دست آوردن دستگاه می بایست با فشردن و نگه داشتن 5 ثانیه دکمه های Ice Pluse و Refrigerator موقعیت OFF MODE سردخانه را خموشی کرد تا سردخانه سوز‌و‌سرما داشته باشد

مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد...
ما را در سایت مرجع پاسخگویی به سوالات مشتریان نمایندگی یخچال ال جی در مشهد دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال الجی در مشهد, نویسنده : علی سلطانی namayandegiyakhchallg بازدید : 250 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 12:59